Elérhetőségeink:
honlap: https://nefelejcsovi.com/ |
Nyitva tartásunk:
6.30 – 17.00-ig
NEFELEJCS KATOLIKUS ÓVODA ALKALMAZOTTI NÉVSORA
2023-2024-es nevelési év
|
neve |
munkakör |
óvoda-csoport |
|
Fogasné Matula Zsuzsanna |
óvodavezető |
Nefelejcs Katolikus Óvoda |
|
Zádori Aliz |
óvodapedagógus |
Csipkerózsa csoport |
|
Szikora Melinda |
pedagógiai asszisztens |
Csipkerózsa csoport |
|
Gyurisné Varga Judit |
dajka |
Csipkerózsa csoport |
|
Fodor Ilona |
óvodapedagógus |
Hóvirág csoport |
|
Lajkó Márta |
óvodapedagógus |
Hóvirág csoport |
|
Patik Ágostonné |
dajka |
Hóvirág csoport |
|
Adai-Simon Annabella |
óvodapedagógus |
Ibolya csoport |
|
Kormányos Szilvia |
óvodapedagógus |
Ibolya csoport |
|
Zádoriné Tokodi Adrienn |
dajka |
Ibolya csoport |
|
Ráczné Patik Gabriella |
óvodapedagógus |
Margaréta csoport |
|
Kökény Ferencné |
óvodapedagógus |
Margaréta csoport |
|
Szabó Edit |
pedagógiai asszisztens |
Margaréta csoport |
|
Matula Hajnalka |
dajka |
Margaréta csoport |
|
Dékányné Vass Anikó |
óvodapedagógus óvodavezető helyettes |
Napraforgó csoport |
|
Peták-Tóth Fanni |
pedagógiai asszisztens |
Napraforgó csoport |
|
Gyuris Jánosné |
dajka |
Napraforgó csoport |
|
Andrejcsikné Kiss Gabriella
|
óvodapedagógus |
Százszorszép csoport |
|
Tóthné Gajdacsi Mónika |
óvodapedagógus |
Százszorszép csoport |
|
Bálint Dalma |
dajka |
Százszorszép csoport |
|
Radvánszkiné Dr. Mikuláss Katta |
pedagógiai asszisztens |
abban a csoportban, ahol szükséges |
|
Bányai Györgyné |
óvodatitkár |
Nefelejcs Katolikus Óvoda |
|
Kolenák Rozália |
takarító |
Nefelejcs Katolikus Óvoda |
|
Kiss Ágota |
konyhai alkalmazott |
Nefelejcs Katolikus Óvoda |
Helyi Óvodai Programunk - Komplex Prevenciós Óvodai Program adaptációja
A program a fejlődés és nevelés lélektani megalapozottsága révén fő feladatának tekinti a 3-7 éves gyermekek életkori és egyéni sajátosságainak – eltérő fejlődési ütemének (érési jellemzőik) szem előtt tartásával,
- az egységes harmónikus személyiségfejlesztést, a sikeres iskolai beilleszkedéshez szükséges testi, szociális és értelmi érettség kialakítását,
- az iskolai potenciális tanulási zavarok megelőzését, az óvodai nevelési feltételek sajátos megszervezésével.
A jelzett területeken történő fejlesztés értelmezésük szerint: a gyermek érési folyamatához igazított életkori sajátosságainak megfelelő és ahhoz illeszkedő eszközökkel történő TÁMASZ NYÚJTÁS – mely biztosítja az éppen aktuális szociális és tárgyi környezetet.
Ebben meghatározó a 3 -7 éves kor alapvető sajátossága:
- az érzelmi biztonság alapszükséglete,
- az érzelemvezérelt megismerés,
- az élmény fonalán haladó gondolkodás.
Nevelési céljaink megvalósításában alapvetően támaszkodunk az óvodás gyermekek természetes megnyilvánulási formáira, a mozgásra, és a játékra, mint a fejlődést meghatározó tényezőkre, az értelmes fegyelmet biztosító tevékenységek keretében.
Együtt, közös féltéssel, okos szeretettel magasra emelni minden „kis Lócit”, „hogy nagy, hogy óriás legyen.”
Szabó Lőrinc: Lóci óriás lesz