A cég globális kezdeményezése, a Partners in Learning 114 országban segíti a pedagógusokat és intézményvezetőket az informatikai eszközök tanulás-tanítás folyamatában való hatékony alkalmazásában. A program egyik legfontosabb pillére a hazánkban most induló, világszerte viszont már több mint 2500 csatlakozó intézményt felsorakoztató PIL for Schools, az innovatív iskolák programja.
A nemzetközi projekttel összhangban a hazai program célja annak segítése, hogy a részt vevő iskolák a 21. század kihívásaihoz igazodó valódi tanulási és munkakörnyezetté váljanak, és hatékonyan integrálják a korszerű eszközöket és technológiákat az iskolai hétköznapokba – a tanítás-tanulás mellett az intézményvezetés folyamatába és az iskola külső és belső kommunikációjába egyaránt.
A PIL for Schools programban résztvevők online értékeléssel meghatározhatják, hol tartanak pillanatnyilag, és hová szeretnének eljutni, továbbképzéseket hallgathatnak, hozzáférhetnek tananyagokhoz, oktatási szoftverekhez, sikeres iskolafejlesztő képzési módszerekhez és anyagokhoz. Szakmai eszmecserét és ötletszerzést-átadást folytathatnak itthoni és külföldi iskolákkal, bővíthetik profiljukat, és tehetik azt érdekesebbé a tantestület, a diákok és a szülők számára is.
A nyitórendezvényre márciusban került sor Budapesten, ahol a Szent Imre Katolikus Általános Iskola is bemutatta azokat az intézményi szintű kezdeményezéseket, melyek az infokommunikációs eszközöket hívják segítségül, mind az oktatás, mind a pedagógusok közti kapcsolattartás és kollaboráció eszközeként. Az iskolát Nemes-Nagy Erika és Varga Krisztina képviselte.